سندرم نفروتیک، 57 ساله، کراتینین 3.41
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عمه من 57 سال سن دارد. او از سندرم نفروتیک رنج می برد و سطح کراتینین است 3.41.Qué کاری انجام دهید؟

سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی است که می تواند در هر سنی اما معمولا در کودکان رخ می دهد است، و پیش آگهی برای سندرم نفروتیک بزرگسالان معمولا بدتر از کودکان. با توجه به سطح کراتینین در عمه خود را تا به 3.41 افزایش یافته است، به این معنی کاملا بخشی از عملکرد بافت کلیه آسیب دیده اند. اگر کنترل موثر نیست، سندرم نفروتیک ممکن است به نارسایی کلیوی در آینده نزدیک پیشرفت. از این نقطه، بیماران باید از عواملی که می تواند پیش آگهی بدتر سخت را مدیریت کند.

این عوامل عبارتند از پروتئین، فشار خون بالا، نرخ کاهش در عملکرد کلیه، و غیره. برای مدیریت پروتئین و فشار خون بالا، عمه خود را باید سدیم کم و رژیم غذایی کم پروتئین را دنبال، و سمت راست، مانند داروهای ضد فشار خون بالا، استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی. که برای تعیین داروها برای بیمار مفید است دکتر خانوادگی و یا با دکتر خود مشورت آنلاین.

گام بعدی این است که برای درمان ریشه سندرم نفروتیک. برای رسیدن به این هدف، سلول های بنیادی ارزش امتحان کنید. دلیل این است که این درمان نه تنها می تواند کمپلکسهای ایمنی از بین بردن بلکه تنظیم سیستم ایمنی بدن و بازسازی ساختار محلول صاف کلیه. در نهایت، بیماران آسیب کلیوی می تواند با موفقیت معکوس شود.

می تواند سود عمه خود را از روش های فوق، شما می توانید مشاوره آنلاین جدید.

http://enfermedad-renal.com/l-d-r-l-p-d-l-e/1855.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: